آموزش آنلاین بازی کردن Call of Duty 4 Modern Warfare



سلام.امروز قصد دارم آموزش آنلاین بازی کردن COD4 رو براتون بزارم.

ببینید دوستان با این چیزایی که من بهتون دارم میگم اگه کارارو درست انجام بدید هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی Kane&Lynch 2:Dog Days



با عرض سلام خدمت همه کاربران محترم.


امروز برایه علاقه مندان به بازیه Kane Lynch 2:Dog Days آموزش آنلاین بازی کردن این بازی را برایه دوستان قرار داده ام.


برایه انلاین بازی کردن این بازی شما نیاز به برنامه Steam دارید.دوستانی که MW2 انلاین بازی میکنند زیاد با این آموزش مشکلی نخواهند داشت چون کار با این برنامه را به خوبی میدانند اما بهتر است دوستانی که MW2 را به صورت اورجینال دارند برایه انجام این بازی به صورت آنلاین یک اکانت جدید بسازند و من کلی به صورت جامع توضیح میدهم.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی Blur




با عرض سلام خدمت همه.


شاید خیلی از دوستان علاقه دارند یک بازی مسابقه ایی را انلاین بازی کنند به همین دلیل امروز برایه آن دسته از دوستان اموزش آنلاین بازی Blur را قرار داده ام و امیدوارم که از این اموزش استفاده کنید.


برایه دیدن اموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی Gta SanAndreas

با عرض سلام.


شاید خیلی از دوستان باشند که دوست دارند یک ورژن از بازیهای GTA را به صورت آنلاین بازی کنند و همچنین دردسر کمتری هم برایه آنلاین بازی کردن داشته باشد به همین دلیل تصمیم گرفتم آموزش آنلاین بازیه Gta SanAndreas را برایه دوستان در سایت قرار بدم که بسیار ساده است.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی کردن GTA IV


سلام.آموزش آنلاین بازی کردن GTA IV رو بزاتون امروز گذاشتم امیدوارم لذت ببرید در ابتدا باید بگم من خودم چن انلاین ازی کردم این بازیو اما چون حوصله نوشتن مطالب و البته وقتش رو نداشم از سایت AliGame که این دوست خوبه ما قبلا نوشته اند و ضحمت زیادی کشیده اند از اونجا براتون گزاشتم.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب ...

آموزش اکتیو کردن BBC2 برایه آنلاین بازی کردن

با عرض سلام .

قبل از هرچیزی باید در ابتدا از دوست خوب مان er_sniper (عرفان) تشکر کنم بابت پیدا کرن لینک دانلود مستقیم پچ بازی و هم چنین کمکهای فراوانی که برایه برطرف کردن مشکلات انجام داده است.

برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

ادامه مطلب ...

Modern Warfare 2 Online


با سلام خدمت همه دوستان.به دلیل اینکه برخی از دوستان  اطلاع دقیقی از آنلاین MW2 ندارند و نمیدونند که چه کارهایی را باید انجام دهند به همین دلیل برایه راحتیه کار دوستان همه موارد و نکات برایه آنلاین بازی کردن MW2 را برایه دوستان به طور دقیق شرح میدهم تا دوستان دیگر دچار سردر گمی نشوند.

برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی Generals Zero Hour

با سلام خدمت همه کاربران محترم سایت پردیس گیم.همیشه دوست داشتم که این بازی را به صورت آنلاین بازی کنم و به لاخره در همین چند روزه اخیر با کمک یکی از دوستانم توانستم راه  آنلاین این بازی را پیدا کنم و گفتم برایه شما کاربران محترم هم  این آموزش را قرار بدهم شاید دوستانی باشند که بخواهند این بازی را به صورت آنلاین بازی کنند.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی Battlefield 2



                                        

سلام به همه امروز تصمیم گرفتم که براتون نحوه آنلاین بازی کردن بازیه Battlefield 2 رو واستون بزارم کاره زیادی هم نداره.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ادامه مطلب ...

آموزش آنلاین بازی FIFA10

امروز برایه اون دسته از دوستان و علاقه مندان به بازیه FIFA10 که دوست دارند این بازیو به صورت آنلاین بازی کنند آموزش آنلاین بازی کردنش رو گزاشتم که خیلی راحت انجام میشه و کاره زیاد سختی هم نداره.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب ...