آموزش آنلاین بازی Tom Clancy's H.A.W.X

با سلام و درود فراوان به دوستان امروز داشتم پیش خودم فکر میکردم که یکی از بازهایی که میشه آنلاین بازیش کرد و شاید خیلی از دوستان هم دوست دارن این بازی رو به صورت آنلاین بازی کنند بازیه Tom Clancy's H.A.W.X باشد به خاطر همین امر رفتم دنبال چگونگیه انجام کارهایه این بازی برایه آنلاین بازی کردن.اول یک توضیح رو بدم من چون دنبال آموزش آنلاین کردن این بازی بودم هنوز فرصت نکردم تست کنم اما با تحقیقاتی که من انجام دادم راه و روشی که همه بازی میکنند به این صورتی است که در ادامه برایه دوستان توضیح دادم و اینکه عکسها رو هم مجبور شدم از جاهایه دیگه بردارم.

برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


خوب ابتدا باید بازیه H.A.W.X رو بر رویه سیستم خود نصب کنید بعد از نصب بازی اید نرم افزار گارنا را دانلود کنید که لینکه دنلود این نرم افزار را هم برایه علاقه مندان گزاشتم


لینک دانلود نرم افزار گارنا:games.softpedia.com/get/Tools/GArena-Launcher.shtml


بعد از دانلود برنامه ان را نصب کرده و یک آیدی برایه خود بسازید خیلی آسونه نترسین کاره زیاد مشکلی نیست.


بعد از ساختن آیدی و وارد شدن به برنامه برایه اینکه بتونید رومهایه مرتبط با این بازی رو پیدا کنید باید به این روش عمل کنید.


1.به سمت چپ برنامه دقت کنید و طبق عکسی که در زیر میبینید این گزینه را خواهید دید و رویه اون فلشی که با رنگ قرمز مشخص شده بزنید تا آیکو بازی را مشاهده کنید




2.روی عکس H.A.W.X کلیک کنید




3.مطابق عکس زیر بعد ازکلیک بر رویه آیکون بازی شما در سمت راست اسم قاره ها را خواهید دید و قاره ها یه سری روم دارند . معمولا روم Eurpoe 1 از همه شلوغ تره و هر موقع که برید 3 - 4 تا سرور توش هست .




 


4. مطابق عکس زیر وقتی که توی روم  وارد شدین ، اگر کسی بود  Start Game رو بزنید تا وارد بازی بشید . البته قبلش باید بازی رو شناسونده باشین که خب اگر نشناختونده باشین خودش ارور میده و ازتون میخواد که این کارو بکنید .. خیلی راحته نیاز به آموزش نداره





5.مطابق عکس زیر وقتی که وارد بازی شدین ، روی Versus باید کلیک کنید تا وارد بخش آنلاین بشید





6.طبق تصویر باید روی LAN برید




7.در عکس زیر وقتی رویه Lan کلیک کردید وارد لابیه میشید و سرور رو انتخاب مبکنبد و بهش join میشید




8.و در آخر بعد از حوین شدن یک سری دگمه هستش که به تنضیمات سرور یا تجهیزات و ازین قبیل مربوط میشه که نیازی به عکس نداره و اینکه وقتی همه آماده شدند همگی مپ بازی رو لود میکنید و وارد بازی میشید و همدیگرو میترکونید D:


خوب اینم آموزشش بود و اینکه امیدوارم دوستان استفاده کنند آرزویه سلامتی و خوشبختی رو برایه همگی دارم.


موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد