آموزش آنلاین بازی کردن GTA IV


سلام.آموزش آنلاین بازی کردن GTA IV رو بزاتون امروز گذاشتم امیدوارم لذت ببرید در ابتدا باید بگم من خودم چن انلاین ازی کردم این بازیو اما چون حوصله نوشتن مطالب و البته وقتش رو نداشم از سایت AliGame که این دوست خوبه ما قبلا نوشته اند و ضحمت زیادی کشیده اند از اونجا براتون گزاشتم.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید


هاماچی چیست؟ هاماچی یک نرم افزار شبکه مجازی است (V*P*N) که به کاربران امکان می دهد که رایانه های خود را به یکدیگر شبکه کنند به عبارت دیگر به کاربران اجازه می دهد رایانه های خود را LAN کنند و یا ساده تر این برنامه یک گیم نت برای کاربران مهیا می کند.


چرا برای بازی آنلاین باید از هاماچی استفاده کنم؟ بازیهای جدید که به بازار می آیند اغلب MultiPlayer بازی کردن را تحت ویندوز لایو قرار می دهند که همین امر موجب می شود کاربرانی که از نسخه های کرک شده آن بازی استفاده می کنند نتوانند MultiPlayer بازی را انجام دهند لذا اینگونه بازیها باید تحت LAN یا شبکه مجازی بازی شوند حال شما برای MultiPlayer بازی کردن این بازیها باید در خانه 2 رایانه داشته باشید ولی عملی کردن این مسئله کمی گران تمام می شود اینجاست که پای هاماچی به میان می آید وبرای شما یک شبکه محلی در اینترنت ! ایجاد می کند شما با داشتن یک یوزر و پسورد در این برنامه و اطلاع  آنها به دوستان خود رایانه های خود را شبکه کنید و در قسمت LAN بازی مربوطه بازی را MultiPlayer انجام دهید.


چگونه با هاماچی GTA IV را آنلاین بازی کنم؟برای مشاهده راهنما به ادامه مطلب مراجعه کنید.


فایل های موردنیاز زیر را دانلود کنید:


دانلود Hamachi v.2 - حجم 2.66 مگابایت


دانلود TeknoGods - حجم 268 کیلوبایت


www.rockstargames.com/support/IV/PC/RSGSC/index.html


rapidshare.com/files/280884335/xliveredist.msi


دانلود GTA 4 Patch 1.0.3.0 - حجم 54 مگابایت


دانلود Razor Crack 1.0.3 - با حجم 192 کیلوبایت


www.teradepot.com/gmsoql2h2k1n/Portable_Anti_Crash_3.6.1.rar.html#download


پسورد فایل زیپ : www.aligame.ir


مرحله اول نصب بازی:



بازی را نصب کنید و در اولین اقدام Social Club را بروزرسانی کنید که بسته بروزرسانی در فایلهای مورد نیاز قرار گرفته است.


در اقدام بعدی xliveredist.msi را نصب کنید.(در بعضی از دی وی دی جی تی آی 4 این فایل هست)


سپس patch 1.0.3.0 بازی را نصب کنید. اگر از patch 1.0.4.0 استفاده می کنید مشکلی وجود ندارد یکبار دیگر 1.0.3.0 را نصب کنید تا بجای 1.0.4.0 قرار گیرد. (یعنی نیازی به نصب دوباره بازی نیست)


حال باید بازی را کرک کنید من به شما کرک Razor را پیشنهاد می کنم که  در فایلهای مورد نیاز هست.


دراقدام بعدی TeknoGods را دانلود و Extract کنید داخل پوشه TeknoGods فایل TeknoGods.dll کپی کنید در جایی که بازی را نصب کرده اید.(C:Program FilesRockstar GamesGrand Theft Auto IV) سپس به پوشه TeknoGods برگردید و فایل رجیستری متناسب با ویندوز خود را نصب کنید.مثلا من خودم از ویندوز XP استفاده میکنم فایل Add TechnoGods.dll to Registry Windows XP را نصب کردم.

مرحله دوم نصب نرم افزار Anti Crash :



نرم افزار Anti Crash را دانلود و Extract کنید (در فایلهای مورد نیاز هست) این برنامه را نصب کنید و در محیط اصلی برنامه Main Menu را انتخاب کنید (سمت چپ برنامه) سپس زبانه Repair را انتخاب کنید و برروی گزینه دوم یعنی Scan Program کلیک کنید. Select Program را انتخاب کنید و فایل GTAIV.exe (موجود در جایی که بازی نصب شده است) را به نرم افزار Anti Crash  معرفی کنید همین کار را نیز با فایل LaunchGTAIV.exe انجام دهید.

تیک Make repairs permanent را بزنید.


سپس برنامه Anti Crash را به حالت Minimize رها کنید. 


♣ آموزش آنلاین بازی کردن GTA 4 از طریق 2 نرم افزار Hamachi و Wippien نوشته شده است. روش Wippien در صفحه دوم قرار گرفته است. 


مرحله سوم نصب نرم افزار Hamachi :



نرم افزار هاماچی را دانلود و Extract کنید (در فایلهای مورد نیاز هست) این برنامه را نصب کنید سپس به مکان زیر بروید: (برای ویندوز ایکس پی)



Control pannel > Network Connection



از زبانه های بالای صفحه Advance > Advance Settings را انتخاب کنید Hamachi رو بالای Connection های دیگر قرار دهید.(برای این کار عبارت Hamachi را هایلایت کنید و از سمت راست برروی فلش سبز رنگ کلیک کنید.)


اگر از ویندوز ویستا استفاده می کنید اینجا کلیک کنید.


حال برنامه Hamachi را اجرا کنید و بروی کلید روشن/خاموش کلیک کنید تا Hamachi آنلاین شود سپس از قسمت Network عبارت Join an existin network را انتخاب کنید و Username و Password را بترتیب aligame-gtaiv و 123 قرار دهید.


البته خود شما هم می توانید Username و Password ایجاد کنید . Username و Password ذکر شده از کاربران ایرانی تشکیل شده است.


برای پیدا کردن سرورهای دیگر عبارت gta iv hamachi server را در گوگل جستجو کنید و یا از این سایت سرورهای ساخته شده توسط افراد مختلف را مشاهده کنید.(شما در این سایت می توانید سرورهای ساخته شده توسط خودتان را به نمایش بگذارید)


توجه: تمامی کسانی که می خواهند بازی کنند باید در هاماچی و در “ یک شبکه “ به طور همزمان آنلاین باشند.


نکته مهم مهم : هیچ گونه FireWall ای نباید On باشه !!!! 


مرحله چهارم اجرای بازی :



Rockstar Games Social Club را اجرا کنید و وارد بازی شوید (Skip login را بزنید و اجازه ندهید بازی به اینترنت وصل شود خلاصه اینکه بصورت کاملا آفلاین وارد بازی شوید.)

وقتی وارد بازی شدید کلید Home را بزنید تا نوار ویندوز لایو ظاهر شود و به قسمت Setting  بروید   پارامتر Network Adapter را چک کنید. (باید Hamachi باشد) اگر نبود این فایل رجیستری را دانلود و نصب کنید.


مرحله پنجم   ساختن / ملحق شدن   به یک سرور :



برای ملحق شدن به یک سرور بطور تک نفره وارد بازی شوید سپس موبایل خود را از جیب در آورده (کلید بالا را بزنید) و گزینه Multiplayer را انتخاب کنید سپس گزینه Player Match و بعد گزینه LAN و در پایان Custom Match را انتخاب کنید در صورت درست انجام دادن مراحل وارد لابی (lobby) می شوید.

نکته مهم مهم : کلید F5 را بزنید تا سرور ها را پیدا کند بر روی سرور کلیک کنید ولی وارد آن نشوید در این حین 10 بار تند تند کلیدهای CTRL + F12 بزنید و سپس به سرور ملحق شوید.اگر اینکار را درست انجام ندهید بازی LOADING می دهد و پس از چند ثانیه با پیام UNABLE TO JOIN SERVER مواجه می شوید.اشکالی ندارد برگردید و دوباره امتحان کنید.


برای ساختن سرور بطور تک نفره وارد بازی شوید سپس موبایل خود را از جیب در آورده (کلید بالا را بزنید) و گزینه Multiplayer را انتخاب کنید سپس گزینه Player Match و بعد گزینه LAN و در پایان Create a game را انتخاب کنید.در اقدام بعدی حالت چند نفره مثلا Free Mode را انتخاب کنید.


در اخر از دوست گرامی Aligame تشکر میکنم که قبلا آموزش انلاین بازی کردن این بازی را نوشته اند.


منبع:www.aligame.ir


موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد