آموزش آنلاین بازی Gta SanAndreas

با عرض سلام.


شاید خیلی از دوستان باشند که دوست دارند یک ورژن از بازیهای GTA را به صورت آنلاین بازی کنند و همچنین دردسر کمتری هم برایه آنلاین بازی کردن داشته باشد به همین دلیل تصمیم گرفتم آموزش آنلاین بازیه Gta SanAndreas را برایه دوستان در سایت قرار بدم که بسیار ساده است.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


ابتدا بازیه Gta SanAndreas را بر رویه سیستم خودتان نصب کنید و بعد از اینکه بازی نصب شد شما نیاز به دانلود 2 عدد فایل را دارید که یکی برایه سرور و یکی برایه کلاینت میباشد که حجمشان 7 مگابایت است که این دو فایل را به صورت Rar شده برایه دوستان در زیر برایه دانلود گذاشتم.


لینک دانلود فایلها : http://izip.ir/download.php?id=9AC461971


خوب بعد از دانلود وقتی از حالت Rar شده در آوردید شما دو عدد پوشه مشاهده خواهید کرد به اسم Server و Client که ابتدا وارد پوشه Server شوید و تمام محتویات داخل پوشه را در محل نصب بازی کپی کنید.


بعد از اینه محتویات پوشه سرور را کپی کردید حالا وارد پوشه Client شوید و فایل مورد نظر که به صورت ستاپ است را نصب کنید.دقت کنید در هنگام نصب نباید آدرسی بدهید به صورت خودکار آدرس جایی که بازی نصب است را پیدا میکند.


خوب بعد ازاینکه تمامیه کارهایه بالا را به درستی انجام دادید حالا به محلی که بازی را نصب کرده اید بروید و بر رویه فایل samp کلیک کرده و اجراش کنید مانند عکس زیر



بعد از اجرایه فایل samp یک کادری باز خواهد شد که دیگر برایه ورود به یک سرور یا تنضیمات دیگر همگی در آن کادر انجام میشود مانند عکس زیر



همان طور هم که در عکس مشخص کردم برایه پیدا کردن سرورها میتوانید بر رویه گزینه Internet کلیک کنید که با زدن آن هزاران سرور بازی را برایه شما نمایان خواهید کرد و با کلیک بر رویه هر کدام میتوانید وارد بازی شوید و حتی با دوستان خود وارد یک سرور شوید و با هم بازی کنید.


دقت داشته باشید که وقتی وارد بازی شدید ممکن است چند ثانیه صفحه سفید باشد نترسید این برایه این است که بازی در حال لود شدن است و بعد از چند ثانیه  درست خواهد شد.


موفق باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:36 http://www.forum.dxd.ir

سلام
به جای این که این همه زحمت بکشید و وبلاگ بزنید و یه عالمه پست بدید و توی گوکل نره بیایید همین فعالیت ها رو توی انجمن ما بکنید
هر پستی که می زنید بلافاصله در گوگل قرار می گیره
http://forum.dxd.ir
منتظرتونم

salam doste gerami.mer30 az pishnahadeton ama man dar saite pardisgame.com ozv hastam va onja karbare vijeye bazihaye Online hastam Sory ke nemitonam hamrahiton konam omidvaram dark konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد