آموزش آنلاین بازی Most Wanted

باسلام خدمت همه کاربران گرامی.

 

بی شک بازیه Most Wanted هنوز یکی از زیباترین بازی های سبک ریسینگ میباشد به همین منظور امروز آموزش انلاین این بازی را برایه دوستان علاقه مند ه این بازی قرار میدهم.


برایه دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

در ابتدا یک سری توضیح در مورد این بازی برایه نصب میدهم.

 

من تا به امروز ورژنهایه مختلفی از این بازی را دیدم و نصب کردم و باید این توضیح را بدهم که اگر دوستان میخواهند با دوست خودشان آنلاین بازی کنند حتما باید ورژن بازیشون یکی باشد اما بهتر است ورژن 1.3 این بازی را نصب کنید.

 

اما اگر بازیه شما بعد از نصب دیدید که پچش 1.3 نیست نگران نباشید در زیر لینک دانلود پچ را قرار داده ام.

 

لینک دانلود پچ بازی:http://download.cnet.com/Need-for-Speed-Most-Wanted-v1-3-patch/3000-7518_4-10471256.html

 

بعد از دانلود پچ ان را نصب کنید.

 

برایه انلاین بازی کردن این بازی شما نیاز به برنامه tunngle دارید تا بتوانید از طریق این برنامه این بازی را انلاین بازی کنید.

 

ابتدا از طریق لینک زیر برنامه tunngle را دانلود کرده و بعد از دانلود و نصب برنامه باید یک اکانت برایه خودتان بازید و برایه ساختن اکانت هم باید به لینکی که در زیر گذاشتم مراجعه کنید.

 

لینک دانلود برنامه  : http://www.tunngle.net/en/downloads

 

لینک ساخت اکانت : https://www.tunngle.net/en/account/?register=1

 

وقتی که اکانت خود را ساختید با اکانتتون وارد نرم افزار شوید.بعد از وارد شدن در در سمت چپ یک سری لیست از بازیهایی که میتوانید به وسیله این نرم افزار انلاین بازی کنید را مشاهده خواهید کرد.

 

از قسمت sport بازیه Most wanted را انتخاب کنید و یا میتوانید در سرچ برنامه اسم بازی را بنویسید و صبر کنید تا وارد لابی بشید و بعد از وارد شدن به لابی حال وارد بازی شوید.

 

بعد از اینکه وارد شدید گزینه Lan را انتخواب کنید و صبر کنید اگر سروری وجود داشت اسم سرور را خواهید دید و با زدن اینتر وارد آن خواهید شد اما اگر دوست داری خودتان سرور بسازید و با دوستان خود بازی کنید گزینه Create erver را بزنید و یک اسم برایه سرور بزارید بعد وارد تنضیمات میشوید و در آنجا نوع جاده مورد نظر را انتخواب کنید و بعد وارد محیط سرور میشوید و باید منتظر باشید تا دوستانتان وارد شوند.

 

در اینجا یک توضیح بدهم.من این بازی را انلاین بازی کردم با چند تا خارجی اما رویه سیستم دوستم که نصب کردم نتونستیم وارد سرور هم شویم نمیدونم اما حدس میزنم چون بازیه من به صورت خودکار کرک میشود و چون همین بازی را من رویه سیستم اون نصب کردم به همین امر نتونستیم باهم بازی کنیم به هر حال حتما امتحان کنید.

 

موفق باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد